sjukis

hej allihoppa, jag tycker faktiskt att ni ska tycka synd om mig för jag mår inge bra.. Min hals typ dödar mig jag hostar sönder och nyser som en idiot! Inge kul att alltid behöva bli sjuk. Igår jobbade jag hela dagen 10-23 men den lyckas ändå mina kompisar tjata ut mig, var inte taggad och mådde inge bra. Jag drack typ bara en cider men var på så jäla dåligt humör. En trött jag är inte att leka med ibalnd alltså.. Men så arg och irriterad jag var igårkväll/natt var fan riktigt länge sen jag var alltså! Gaaah ibaldn blir man bara så trött på allt! Idag har jag jobbat och efter jobbet vid 6 la jag mig för att vila bölev väckt av min telefon 20 över 9 ikväll. De förökte tjata ut mig igen men idag stod jag på mig. Siktar åp att gå ut imorgon istället och ber till gudarna att jag ska vara frisk! Nån som har nån slags mirakelmedicin till mig?? Nu ska jag sova igen för jag är dööötrötttt tack och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0