One piece

Jag tycker att one piece dräkter är fruktansvärt fula, och jag har tänkt att nepp en sån där ska jag inte köpa!! Vem fan betalalar 1500 för en sån ful sak, när ska man använda den liksom? Men vet ni en sak.. Jag är en sån som betalar 1500 för en sån ful dräkt! Jag kunde inte hålla mig längre, jag måste bara ha en sån. Så idag klickade jag hem en, så inom 1-2 veckor kommer den slinka in här i sälen och ojj vad skön den kommer vara, hoppas jag!! annars är det som att slänga pengarna i sjön.. Änsålänge är jag nöjd iallafall, och jag har inte ens fått den!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Jag köpte en rosa från en annan sida för 600kr här om dagen ;)

Längtar också efter min :D

2011-03-12 @ 11:38:00
Postat av: N

Du borde ha köpt ett par klackar istället som jag kan fantisera om dig i. / hemlig beundrare

2012-01-20 @ 03:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0