inte fint väder

hur kan ens humör gå från topp till a jag vet inte otopp bara för att vädret blir sämre? Dagen började bra, fint väder tog en liten promenad iannan jobbet, tänkte att när jag slutar kl 4 kan jag sätta mig ute i solen och bara njuta, men vad händer? jo molnen kommer, och snön kommer och det dåliga vädret kommer, likaså det dåliga humöret. Fast jag kan ändå inte säga att jag är på dåligt humör, utan mer lite mer nere, längtar hem, och längtar lite överallt, bara inte här liksom.. saknar saker som de var förr och längtar eftefr saker som dom kan vara, och undrat över saker hur som skulle vart om jag inte åkt hit.. a som sgat ingen jätte pigg dag för mig, och har inge roligt att skriva häller så jag avrundar nog här.. jag är inte på humör och jag hoppas på en bättre dag imorogn.. hejs

Saknar min familj, mitt hem och det fina vädret som var på bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0