F.U.R.B

Godmorgon på er, hoppas ni sovit bättre än mig, för jag har inte fått mycket till sömn inatt.. Har legat och tokhostat hela natten! Och när jag väl sovit har jag drömt massa konstiga drömmar. Jag drömmer väldigt mycket, eller kommer iallafall ihåg mina drömmar väldigt bra, därför känns dom så verkliga. Och det kan vara väldigt jobbigt ibland, för när jag drömmer om saker som jag envisas om att glömma, blir jag påmind om dem.. Ska iväg till jobbet nu iallafall där jag kan komma på andra tankar, ibland är det så skönt att ha jobbet, så man slipper med att tänka för mycket.. Ja så känner jag just nu, jag är glad att det är stockholmsvecka här i sälen och att det är så sjukt mycket att göra.. Ikväll har vi runt 110 gäster bokade, vi hat vanligtvis platser för 74.. kommer bli fett!! yeye ha de bra alesammans nu ska jag jobbba..

 

(UPPDATERING: detta inlägg skulle lagts upp imorse men blogg.se verkar ha krånglat och det funkade inte.. dagen idag med alla 124 gäster gick iallafall as bra och nu är jag trött och ska sova.. godnatt )



Kommentarer
Postat av: wouldn't mind;)

F.U.2 Cutie;)

2011-03-05 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0