Från hel firre till mat på bordet

Hallå, jag har kommit på mig själv med att vara en jävla sucker för att inte festa! Igår var jag helt bestämd nej jag ska inte festa ikväll jag ska vara hemma och ta de lugnt så jag kan träna imorgon, Men så svårövertalad var jag nog inte för det slutade på harran iallafall! Och det var en riktigt kul kväll faktiskt!! Så jag ångrar inte att jag gick ut, men som sagt då missade jag ju tätrningen idag. men jag är inte så ledsen för det för det vhar vart helt underbart väder och jag har vart ute hela dagen!! Åkt lite skidor setat på ski lodge och druckit kaffe ätit ceasarsalla på majkens!! Bra dag helt enkelt! Såhär vill jag att alla mina lediga dagar ska vara! Ikväll får jag se vad som händer något skojj vill jag hitta på iallafall, för en sån här dag måste ha ett bra avslut!!


Denna stora firren fick vi med oss hem fårn jobbet igår som vi skulle äta, 2 kilos piggvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0