Excusez moi

ursäkta min franska!! (daniel a-r för er som inte fatta) usch vad jag är tröttis nu. Har inte typ orkat blogga något. Men nu jävlar ligger jag i sängen och typ håller på att somna men vad gör jag inte för er mina undnerbara vänner som undrar hur jag har det.. De senaste 3 dagarna har jag jobbat rätt mycket, var ute i Torsdags på harry där daniel adams ray spelade, min lilla söta annis har kommit och hälsat på, men lämnar mig igen imorgon och ikväll har jag haft youtube kväll nere med magnus. Vi började med erik saades popular men slutade på kvarteret skatan, fråga mig inte hur vi kom dit... Imorgon är det jobb igen och jag tror inte att jag är ledig först typ torsdag nästa vecka.. hoppas på fint väder då!! Nu ska jag sova och förövrigt så mår jag rätt dåligt för att jag inte tränt på typ 150 år!!!!


Jag tycker jag var väldigt kreaktiv idag på jobbet med en fiskbensfläta i en fiskresturang!! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0