bästa svängen hökarängen

Halloj, nu ligger jag här i sängen igen efter en underbar dag! Dagen började likvärdigt som igår att vi ställde klockan skapligt, det vill säga haöv 8 så vi kunde vara i backen itid. Vädret var lika fint idag, om inte finare.. blåste mer men ändå var det varmare på något sätt.. Och de försöka åken åkte jag med syrrans hyrskidor flr jag ville terra ett par amdra för jag har tyckt att jag inte kan åka i mina, och när min syster som inte åkt skidor på as länge klarade öda backar bättre än mig, så tänkte vi att jag kunde testa hennes skidor och hon mina. Och fyfan vilken skillnad dte var, det var så mycket enklare och roligare att åka, men fia tyckte inte det eftersom hon hade min askidor på sig.. dom är livsfarliga utröck hon sig.. Så då bestämde vi oss för att jags kulle tillbaka där jag köpt dom och be om ett par nya, för att man ska inte behöva åka och vara rädd, dessutom vr dom påtok förlånga, och det var nemas problemas, jag fick ett par nya skidor och vet ni hur kul det vart hela dagen eller? Åkte i backen jag fick flipp och körde störtlopp i igår, och den var inte ens svår! Nu förstår jag varför dom andra dumförklarade mig igår när jag vägrade åka den för jag tyckte den var brant!! Hur som hällst var dagen as bra och vi åkte både i hundfjället och tandådalen. Sen nu på kvällen har vi lagat 3 rätters middag, vi grillade ute sen kolla på melodifestivalen! kunde inte ha det mysigare va? Nu åker min kära familj imorogn och jag bler själv igen, men inget att hänga läpp över för om ca 6 veckor är jag hemma igen.. Och under dom 6 veckorna kan jag åka skidor också, utan att vara rädd!!:)

Haha jag måste bara berätta att min bror har ramlat x antal gånger under denna resa, idag ramlade han tex i trollskogen bland guppen!! Men bösta vurpan idag var ändå jag och Jenny när vi skulle ta liften upp till parkeringen, det kanju ibland vara tråkigt att åka i en lift själv, speciellt knappliftar som går typ i 5 km i timmen, så vi skulle försöka åka tillsammans.. mm och det gick ju bra!! Första gången vet jag inte vad som hönde, det blev sån jävla fart påängång så vi typ fög och jenny som stod framför m ig åkte ett tag på en skida tills vi fög in i snövallen bredvid!! Och där låg vi och as garvade och ett litet barn åkte förbi så lugn och fin och undrade vad vi höll på med.. Andra försöket gcik böttre så nu kan jag det här med att åka två!!Godnatttt


Nöjd tjej efter den här helgen.. Bilder föröker jag lägga upp imorogn.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0