Barista

Halloj, idag jobbade jag bara till 3 vilket var rätt skönt, men var kvar på jobber yttligare 2,5 timmar.. varför kan man jo då undra? Jo för att det kom en barista och skulle lära oss lite om kaffe, så jag var gärna kvar och lärde mig lite.. nu är jag ju nästan bäst i världen.. Igår kväll hade jag pyjamas party hos anna i cola huset, det var trevligt kolla på film sen låg jag och anna och snacka till rätt sent, så det var inte sådär jätte lätt att gå upp imorse.. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. jag kan inte bestämma mig fall jag ska ut eller inte, tänkte städa lite nu sen se vad jag känner efter det.. Time will tell som man brukar säga :)

Vem vill inte köpa kaffe av mig nu liksom??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0