baaaajs

jag har så ont i halsen!! vet inte vad jag ska ta mig till, för hela jävla halsjäveln gör så jävla fucking ont! Annars mår jag bra, lite små ont i kroppen bara men alltså jag känner mig inte sjuk annars!sen när jag kom hem får n jobbet idag hade jag konstiga utslag på på foten som kliade som fan också! WHAT!!? i say!! Jaja blev ialalfall utgång igår, en spontan sådan, hade håret från dan å jag hade vart i trysil och åkt skidor, jeans och tshirt och hör och häpna. UGGGS! på krogen.. vad gör sälen med mig egentligen? men de va kul, mustash spleade på harrys och det är väll kanske inte direkt mitt favoritband men de funkade ändå, dessuoms pelade dom du inte hela kvällen.. usch imorgon böjar jag jobba vid 1 och jag måste bertkligen duscha innan, och jag vet inte ens hur jag kommer må imorgon.. Time will tell som man brukar sägfa för nu ska sannisen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0