so close but so far away

Herre gud alltså!! ni fattar inte hur slut jag är i hela kroppen idag, den vill inte alls sammarbeta med mig här! Jag kom hem vid halv 7 imorse, och sov till typ 4? och jag är en sån som verkligen inte kan ligga i sängen en hel dag, jag får panik och måste alltid göra nått.. men idag har jag liksom kännt att jag vill inte/ orkar inte göra nått.. Alltså det är redan söndag, det är bara 4 dagar till jag åker till norge, det här var min sista helg i eskilstuna på ett bra tag. Det är nu man verkligen inser att jag åker snart. Och därför borde man inte sitta hemma en sån här dag utan göra allt man vill göra, och träffa så många innan man åker, men jag har bara inte orkat.. jag har vart helt tom idag! rese-ångesten är här och jag är så kluven för min sommar.. Jag vet att jag kommer få det bra, men det är jobbigt att åka.. blää för den här dagen, jag borde i princip gå pch sova nu och hoppas på att jag känner mig mer villig att möta världen imorgon.. Måste dessutom börja packa, jag har masssor att handla innan jag åker! åhhhh jag vill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0