räk-sanna

Hoho kvällen igår var skitkul! Anna kom hit och jag bjöd på mat! sen satt vi på ballen och drack och snackade ett jävla bra tag! Meningen var att vi skulle dra till stan skapligt, typ 9 tiden men när man sitter och snackar om allt möjligt är det lätt att tappa tidsuppfattningen! Vi lyckades cykla ner iallafall, och vi drog först till håpes där det var sjuuukt mycket folk, det var mycket folk överallt förövrigt! as kul!! Sen drog vi till brasseriet och skakade rumpa! Helt klart en bra kväll! Vaknade upp imorse med världens halsont och mitt hhuvud kändes som det satt 10 gubbar i som bara ville ut, men tog en ipren och somnade om igen, sen var jag som en ny människa!

Haha jag måste bara berätta hur jag och Anna fick lite kontakt i sälen, visst vi hejjad epå varandra lite först för vi kännde ju igen varadra från tuna.. Men när ja va ute på ballkongen en dag började jag prata med hennes jobbarkompis tydligen, visste inte det då! Men jag vet inte riktigt vad vi pratade om men jag sa att jag jobbade på lisa elmqvist och att han bara måste komma och äta våran underbara räkfrossa och blablabla, promotade räkfrossan som fan och han nappa, han lägger in mitt nr i sin mobil varpå jag säger du kan kalla mig räk-sanna! HAHAH WTF LIKSOM? den natten fick jag ett sms, "tjena räk-sanna, onsdag vare va?;) " det visade sig ialalfall att dom jobbade tillsammans och dom kom med jobbet och åt räkfrossa!! Så jag är fortfarande räksanna där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0