Jag är inte sjuk, jag är partsvensk!

Igår körde jag på min första all in kväll här i geiranger.. har vart fri idag så jag tänkta att takterna från förra året skulle komma tillbaka! Fast ifs så gick vi till ett ställe här som heter villa där dom hade vinkväll, skitbilligt vin förövrigt! men det blev ju inte party party på samma sätt.. Men efterfest blev det allt! Tror jag trillade in vid 6 imorse här hemma för att lägga mig och sova. Men dagen idag har vart så jävla fin! Alltså världen väder och jag har bara legat och njutit hela dagen.. Så jävla skönt att jag var fri en sån här dag! Imorgon är jag ledig hela dagen för att köra min premiär på fredagsdiscot på natten! kul att lära sig något nytt! Och jag hoppas att vädret är lika fint imorgon för då ska ja sooooola hela dagen!!


tagen inatt vid 6tiden då jag var påväg hem. Vädret var fint redan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0