its been a long time since i had some fun

Tjohejsan svejsan!! Ledig idag igen.. sämst väder alltså.. Regn regn och regn!! och massa mooooln.. inte så kul väder för en ledig dag liksom, men vad gör man.. har legat och kollar på oc ganska mycker.. vart nere på jobbet och fikat och lagat mat typ! Var lite seg imorse eftersom jag numera verkar älska efterfester och kommer hem 6 på morgnarna! min syster unlikar nog det lite eftersom jag väcker henne när jag kommer hem.. mohahaha ibland är jag en evil syster! så rätt seg dag alltså.. ihelgen blir jag utkastad från mitt rum också, syrran ska ha hit pojken sin.. Idag är det norsk midsommar och folk ska festa.. inte jag för jag är svensk! Däremot jobbar jag imorgonm då de är svensk midsommar så de får bli fest på lördag istället! Nu ska jag fortsätta titta på OC och äta mina morötter med dipp!! Puss och hejjj


Kommentarer
Postat av: sofia

jätte fin bild på dig<3

2011-06-23 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0