I dont need love

Dagen idag har vart så jävla fullspäckad och stressig!! Började piss kan jag tillägga, men värdens sämsta dröm!! men sen har jag gjort nått hela tiden och om jag inte gjort nått så har jag cyklat fort som fan från eller till stan! Fram och tillbaka känns de som, har ändå fått mycket gjort idag och det känns bra.. har bra tid imorogn också att få saker gjort.. eller rättare sagt bli klar!! Ikväll har jag setat på Royal ouk med vänner och sagt hejdå typ! trevligt men lugnt från min sida.. Imorogn kväll åker vi och då måste allt vaera klart och ingenting glömt.. så nu säger jag godnatt så hörs vi tomorrow..


Värdens sötaste unge på världens vackraste plats... GEIRANGER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0