Give me everything tonight

Alltså vädret!!? Jag dör, hur bra är inte det liksom? Inte att jag dör utan vädret!! jag bara måste ut och lägga mig i solen och ta tillvara på den för det ä rinte alls säkert att jag kommer få så mycket till sol i Norge i sommar! Kvällen igår var som sagt himla trevlig, och jag känner mig faktikst pigg och utvilad idag! Ikväll ska vi käka hos farmor och farfar sen blire party tonight igen!! Kan bli min sista festkväll i eskilstuna denna sommar?? Kom bara att tänka på en sak idag.. GUUD vad stor Neo har blivit!! han kan liksom gå ut själv, och gå på toa själv! Han når till och med upp till vanliga handfatet så kan kan tvätta händerna! Åh min lilla snuttegull vad jag kommer sakna honom i sommar!! Känns så tråkigt att missa så mycket av hans uppväxt faktikst! Tänk han då.. aa min faster Sanna var aldrig hemma.. Fast han kallar mig inte ens faster sanna utan bara sanna.. men fia kallar han faster fia.. åhh nu känner jag mig som en dåålig faster:(


jag och mitt snygga festivalband som jag måste gå omkring med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0