första doppet

Heej,  vilken fin dag det har varit!! galet varmt.. jag och A åkte till sundbyholm för sol och bad! Vi köpte med oss lite jordgubbar som vi gottade oss med, När vi vart där typ inget alls fr jag värsta utslagen på halsen.. ingen aning om fall de va soleksem, från gräset eller från jordgubbarna?? skitsamma dom försvann iallafall! när vi var döö heta så skulle vi gå och svalka oss lite i vattnet.. Och tro mig det var.. SVINKALLLT... inge skönt alls, jo när jag fick gå upp därifrån! Men nu är det gjort iallafall.. första kanske ända doppet i sommar!! Sen åkte jag hem, och la mig ute på gården och fortsatte sola, för sen skulle jag Linus och Fia åka iväg och handl amassa saker till norge.. Mat och alkohol. Så efter 1860 kr från maxi och 3350 från systemet är vi klara för ått åka.. nästan!! jag har fortfarande massa saker att köpa, men det tänkte jag fixa på stan imorgon.. Har packat enhel del idag iallafall och det är skönt!! känner jag mig själv rätt kommer jag packa in i sista sekund.. och glömma nå viktiga saker (som när jag åkt ehem fårn sälen utan min dator) men men.. jag har ju ungdefär 44 timmar på mig att fixa allt detta.. det är luugnt;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0