är det nu nu som det tar slut

Ok.. först och främst kan jag tillägga att när jag cyklade till stan idag för att möta upp Angelica så fick himlen för sig att den skulle retas lite med mig.. Och jag skämtar inte hela jävla himlen öppnade sig.. där var jag mitt ute bland ingenting, ingentign att ta skydd under eller ingenting i världens regnväder.. lyckas cykla in under ett träd och fick lite skydd iallafall.. Arg såinotahellvete ringer jag mamma och avreagerar mig.. Men tillslut tog jag tag i det och cyklade ner till stan ändå i min nya hej-jag-fick-för-mig-att-va-ute-i-spöregnet-när-det-inte-fans-nå-tak-i-närheten-och-har-nyss-ringt-och-dampat-på-min-mamma-look! för det var ju faktikst inte mitt största problem.. Det är att jag om bara några timmer åker till norge, och stannar där i 3 månader.. Men iallafall på stan köpte jag det sista jag behövde(+lite till) och såklart sa hejdå till min lilla ankis som SKA komma och hälsa på mig!! När jag cyklade hem tyckte nog gudarna att dom straffat mig (och min mamma) tillräckligt s jag hade uppehåll hela vägen hem iallafall!! varmt som satan är det iallafall men det är ju bara att njuta för denna värma kommer jag nog aldrig uppleva i Norge.. Nu ska jag fixa det sista med min packning, är typ klar sen förbreda mig för den 10 timmars lnga bilresan till Geiranger!


Köpte ett par reebok easytone som arbetsskor till sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0