People are lonely because they build walls instead of bridges

Igår var jag ju fri, och jag hade en himla trevlig dag! Jag och Tom åkte iväg till stryn och skulle kolla lite där.. där har dom ju faktiskt affärer så ni kan ju gissa om jag gick lös där!! Jag var ändå lite snäll mot Tom och sa att vi kunde åka til stryn istället för Ålesund för i ålesund har dom fler butiker än i stryn och jag ville spare him från min lilla shopping! jag tror han tyckte jag var jobbig nog som jag var! haha (A) vi åt kebabpizza och gick omkring i den lilla byn och kollade.. vädret var jätte fint faktiskt, men jag ångrara intre att jag inte stannade hemma och solade iställlet.. På hemvägen åkte vi förbi dalsnibba och kollade.. Det är en bergstopp på 1500 meter somman faktikst kan köra bil upp till! Jätte fint man har utsikt över hela geiranger ocg fjorden.. När jag kom hem så satte jag mig i solen med Tobbe och Roger och chillade lite.. och på kvälleb blev det Vinkväll på Villa.. blev v'äldiogt lugnt fö rmibn del för jag känner mig inte så bra i kroppen.. det var min dag i ord, nu får ni se den i bilder också :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0