ingen kan älska som vi

Natten inatt gick faktiskt bra trots att syrran inte sov med mig, men dock så kändes det faktikst väldigt tomt.. när man är van att ha nån där i sängen bredvid.. Somnade dock ganska sent bara för att jag somnade igår istället för att gå på promenad.. fucking regnet kom ju! ne mend e gick bra men tomt att gå upp och äte frukost själv.. hur ska de gå när hon åker hem och jag är kvar?

Sen iallafall chillade jag lite hemma.. sen fixade ja och emma iordning oss och gick ner till stan för att äta lite lunch och fika lite.. Så jävla mycket folk överallt så vi satte oss på olebuda och åt as god mat!! Emma tog en entricot och jag kyllingpasta med pesto och soltorkade tomater! fast jag ätit den förut på jobbet och så så var den så himla myckety godare idag med vanliga kläder och ingen stress! Sen satte vi oss på i solen och drack kaffe.. min första latte sen jag kom hit faktikst! höhö nu ikväll tänkte jag laga lite mat så vi har lite matlådor sen kanske försöka ta min efterlängtade promenad..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0