sunshine

Godmorgon på er pigga eller trötta, glada eller ledsna! solen skiner här över sälen, konstig nog så gör brukar den göra det på söndagar.. Bara för att reta alla turister som förmodligen åker hem idag.. De flesta åker ju hit sön-sön eller tors-sön. Och det har verkligen vart skitväder hela veckan men såklart den dan dpm åker hem ska solen skina som aldrig för.. de va nog jävligt skönt i backen idag också kan jag tro.. Hur som hällst, men fint väder brukar även glatt humör hänga med, men så kan jag inte säga att det är i detta fall, fint väder eller inte jag mår hur som hällst inte bättre än igår.. dessutom så börjar jag blir förkyld också, plus min mega träningsverk. En bra sak är iallafall att jag inte fått nån träningsverk i benen än, men det kommer nog senare om det nu inte är så att jag är så pass vältranad och kan ta ett mördarpass för benen utan att få träningsverk! mest troligt inte va? En annan ledsam sak är att mi familia åker hem om 2 veckor.. och nu vet jag vad ni tänker, "dom har ju inte ens kommit än" och nej jag vet men det känns ändå tråkigt att om bara 2 veckor åker dom hem, när dom inte ens kommit än! ni fattar grejjen, nu ska ja kila iväg till jobbet och ikväll äre fest igen. hadeeee

Bild från vårat fönster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0