snööö

hallå där, hur är det med er idag? Med mig är det iallafall bra, börjar inte först 4 idag så tog en liteb sovmorgon. vädret suger fett också så finns inte så mycket att göra, jag feter frukosten ställe jag mig och lagade mat och frö in så jag har det. och nu ska jag snart kila iväg till torget  och göra det jag är gör allra bäst.. FIKA!! haha. Dagen igår gick bra trots dålig sömn, jag såg verkligen till att jag hade saker att göra hela tiden så jag inte skulle somna. Så efter jobbet åkte vi ner till byn en sväng. sen efter det var jag ute och gick ett tag, sen åkte vi till några vänner och kollade film. Bra dag helt enklet. nej nu ska ja bege mig ut i snökaoset.. Pusss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild Sanna :)

2011-02-11 @ 10:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0