scullcandy



Dom här hörlurarna klickade jag hem idag! Måste ha ett par när jag gymmar och är ute och går och om jävlarna som är till iphonen är ju så jävla soppsämst så det inte är sant! dessutom gör dom så jävla ont också plus att dom är borta, så jag behövde ett par nya kan man säga. Så jag gick in på cdon.com och hittade dom här. Men eftersom jag inte är så hajj på hörlurar så hade jag ingen aning om vilka jags skulle välja, så jag valde några som inte var fom billigaste och inte dom dyraste, men bland dom snyggaste! Nån som vet något om dom här lurarna? Bra/dåliga? Spelar ifs ingen roll nu när jag redan köpt dom..

Nu ligger jag iallafall i sängem efter jobbet, var en hel del att göra idag faktikst många över lunch och skapligt nu på kvällen. men ska försöka somna tidigt ikväll, för imorgon ska jag vara i backen kl 9 när dom öppnar. Halleguttan hur ska jag klara gå upp så tidigt? Och min träningsvärk har blivit värre så jag vill inte ens veta hur den kommer vara imorgon.. kommer jag ens kunna resa mig från sängen? Godnattt på er iallafalll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0