saltlakris

Halllå mina vänner och dom som jag inte känner.. Hela dagen igår och idag har jag jobbat, hela dagen igår hade vi mycket.. jobbade 10-23 men idag var det ok över lunch men stendött på kvällen så vi stängde halv 8.. jag hann även träan idag innan jobbet.. ställde klockan på kvart över 8 för att hinna.. den ni ;) Imorgon är jag ledig och jag vet inte vad som händer.. Ikväll har jag moffat like hell.. chips, dipp, cole och SALTLAKRIS!! saltlakris kan ibland vara det godaste som finns.. Jag bara älskar det, och handlarn hade fått in döskallar och ingen jävla fejs saltlakris som hette supersalta som var typ det osaltigaste jag ätit! Mumms på dte här, nu kan jag sova gottt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0