prommis in the sun

Hej, solen skiner igen dags för mig att gitta från lägenheten/stugan!! Idag är jag ledig och med detta fina väder tänkte jag att jag måste ju bara ut och åka lite skidor. MÄÄÄÄÄN när jag skulle åka dit så hör jag att det tydligen är jätte jätte blåsigt, ialalfall i tandådalen så jag tänkte jag kan ju testa Lindvallen ändå. Men då när ja går förbi jobbet sitter det en god gäst som alltid är där så jag gick och pratade med honom. Och han sa att bcken var helt destroyed. Imorse vid 9 var backarna bra men nu var det bara massa vallar och skit i backen så jag beslutade mig för att ge upp den planen. I det skidskick jag är i nu, ska jag nog inte ge mig ut i nån jävla wannabe puckelpist! Så nu tänkte jag ge mig ut på en liten promenad i det fina soliga dock väldigt kalla och lite blåsiga väder. Man kan ju bara inte gå miste om en sån här dag! Ikväll blir det träning sen bastu och senare filmkväll. dagen kan inte bli annat än bra. hej med er och hoppas ni därhemma har lika fint väder som här!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0