OMG

Jag har ett ord och det är OH MY GOD!! eller det var 3 men iallafall.. gårdagens bad taste tema var ju bara så jävla rolig, och så spårad och vi var så fula och ugly på alla sätt!! haha men kul som fan hade vi och ja jag kan säga med handen på hjärtat att det kanske blev lite för mycket av det goda.. (liiite) a kul var det iallafall och degt måste helt klart göras om.. vi körde beer pong och notering till mig själv.. kör aldrig det själv mer!! men man lär sig av sina misstag eller vad säger man? i drog sen vidare ut på harrys fula som vi var, men vet ni vad det roliga är? folk raggade på oss fast vi såg ut som stryk hela bunten! finns folk till allt!

Dagen har bestått av mycket sova, började inte jobba först 4 så det var skönt att få sova ut. sen har jag jobbat hela kvällen och nu ligger jag i sängen och är helt slut.. och kall fönstret hade visst stått öppet här hela dagen och det är inte ok.. iskall säng! här kommer iallafall en bildbooooomb från igår! PUSSSS





















nåå vad tycks? snyggt värre va? Bilder lånade av bea och emma med..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0