Norrsken

vet ni vad jag just såg? NORRSKEN!! har aldrig sett det i hela mitt liv men nu när jag kom hem fårn jobbet så var det där.. och det var så fint, och så häftigt och så läskigt på nått sätt, spöklikt nästan. Dock var det inte så mycket som dte kan vara men det var där och a de va fint! har ni nån gång sett norrsken?

Idag har jag jobbat hela dagen, skönt för vädret är piss! och vi har haft en hel del att göra vilket är bra för då känner man sig inte helt onödig på jobbet. Är dock helt slut i både fötter och rygg, har typ bara jobbat 3-5 timmars pass sen jag kom tillbaka för dte har vart så sjukt lungt, sen gå på ett 13 timmars pass idag! Imorgon är jag ledig vilket suger fett för jag tror vädret kommer vara som idag vilket betyder att jag i vilket fall som hällst inte kommer åka nå skidor och vad kan man göra då? Typ nada! köpa träningskort kanske? På tiden att jag får igågn träningen igen, börjar känna mig lite dallrig och sladdrig här och där, INTE OK!!


Denna bild tog inte jag, för jag fick ingen bra bild på det!
Tur så fixar google allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0