mysis

Tjenare.. Nu har jag tränat 3 dagar i rad, och känner mig rätt duktig! mör i kroppen men duktig.. Igår körde jag massor core övningar.. så jag har haft ont i hela kroppen idag, men inte så jätte ont i benen, så vad tror ni jag gjorde idag? mördarpass för benen, så imorogn kommer jag ha så jävla jätte ont i hela kroppen!! mest i benen.. Men som sagt jag är duktig.. nu efter träningen lagade jag och Bea taco och nu ligger vi utslagna i soffan med cola och godis.. mindre duktig där kanske?vi kollar på nothing hill och Bea är helt inne i filmen.. jag har aldrif vart ett speciellt fan av han engelskmannen så ja gör lite annat också.. Imorgon ska jag jobba sen på kvällen är det fest.. om jag kommer kunna gå dvs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0