just a dream

Hallåå, idag var jag i backen kl 9 och ojj vilka backar det var då! så som jag gillar dom. Men det var dock väldigt kallt och blåsigt ute så jag var bara ute knappt 2 timmar. Men det är alltid nått, dessutom kom jag upp i tid. Sen satte jag mig utanför jobbet och drack varm choklad och lyssnade på digilistan. Det var skönt kan jag lova, satt i solen i lä och bara njöt av vädret. Nu är jag hemma en sväng men ska strax tillbaka till jobbet för att möta upp emma, vi ska vidare på personal afterski åp experium, och ikväll är det harrys!! I'm taggad like helll.. Nu kör vi. Usch vilken hemsk dröm jag drömnde inatt påtal om ingenting, gjorde mig mer orolig än jag redan var.. vaknade upp störtbölandes, att drömmar kan kännas så verkliga :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0