bästa syster

Jag måste bara få säga att min syster är den bästa av dom bästa i hela världen, hon ställer alltid upp för än och är allit så klok och smart i alla situationer, om man mår dåligt finns hon där som stöd och hjälper en, om man har svårt att bestämam finns hon där och väger för och nackdelar åt en, om man mår bra finns hon där och mår bra med en, och så vidare... Idag fanns hon iallafall när jag behövde henne och jag bara älskar henne så mycket! tacktacktack för att du finns!

Med det sagt så kan jag berätta hur min dag varit, jobbat.. har vart underbart väder ute! när jag slutade vid 6 gick jag ut och gick en promenad och pratade av mig! nu ligger jag i sängen coh tänkt slå på en film eller något..


Efter promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0