Alla ♥ dag

Glad alla hjärtans dag på er. Jag står fast vid att den här dagen inte är nå speciell för mig, iår dessutom jobbigare en tidigare, av olika anledningar. ja idag är en ganska jobbig dag och jag skulle vilja stanna i sängen the whole day, men det går inte. Ikväll ska vi nämligen iväg och käka middag, kommer nog bli trevligt! Jag ska nog kunna komma på andra tankar med lite trevligt sällskap och god mat!:)

Igår var en super trevlig dag iallafall, after ski var grym och tro det eller ej men jag åkte skidor hem efter en sådär 5 öl och 1 shot. Och vet ni vad? Jag var nästan bättre.. Borde nog satsa på att dricka varje gång jag ska åka skidor. Vi fortsatte iallafall dricka hemme och drog iväg på nån random förfest sen harrys. Och jag kan verkligen säga attt jag gick all in. Men det hade jag all rätt till och det var mitt mål för kvällen!!

Ni som har nån att dela denna överskattade jag med får ha det så kul då! jag ska förbreda mig på daten ikväll..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0