new years eve

Hej på er allihoppa och gott nytt år på er! Här i sälen så är allt toppen! och vi är supertaggade för att fira nyår här! För er som undrar vad vi har haft för oss så tror jag att ni redan anat det.. festat like hell! Haha kvällen i fredags blev kalas bra och alla blev kalas fulla.. Kanske lite för fulla visade sig dagen efter då alla var rätt sega igår.. Men vi bet i det sura äpplet och körde på ändå. och kvällen blev typ den bästa kvällen på länge! Vi skippade harran för kön var gigaantisk så de blev lite hemmafest istället och oj vilken fest! Efter det blev det pizza party i sängen. Bra kväll! Jag tar tyvärr inte så många bilder så har inte sp mycket kul att visa här.. men emma är desto hetare på klickandet så bilderna kommerupp senare när hon har skickat dom till mig. Nu ska vi börja fixa oss här i stugan så vi kan börja fira in det nya året! HA EN TOPPEN KVÄLL ALLIHOPPA!!:D
Erik amarillo spelade på harrys i fredgas


Jag och Emma åkte upp till toppstugan igår..


Från liften

Som sagt så är det inte mycket bider och jag tog faktiskt inte en änd abild igår kväll.. men tålamod mina vänner bilder kommer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0