jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

åhh döda mig!! ligger med världens halsont feber och mår inte alls bra.. vart kom det här ifrån? På min lediga dag? Aldrig tur! Jag bara hoppas att jag ska vara frisk imorgon så jag kan jobba igen.. för vi har inte tillräckligt med folk här för att kunna vara sjuk! BAJS!!! Under dagen igår så kännde jag av att jag var välldigt öm i nacken, men jag trodde att det var för att jag fått nån knut eller nått igen, men idag när jag vaknade ville min hals döda mig. och jag har så himla ont i nacken, det är fan det värsta nör jag får feber.. jaja ja får väll ligga hör och försöka kurera mig..

I onsdags var det ialalfall fest, och jag skulle ta det lugnt,, Läs skulle! inte riktigt så det blev.. men ajg börjad 11 igår och jobba till halv 6 sen var det bara hem igen och fixa om sig för då stod tre rätters middag på schemat.. och sen fest.. Nån här i geiranger fyllde så hon hade fixat lokalfest! När jag kom dit kände jag oh herregud vad gör jag här.. Kan inte stanna här om jag inte blir fullare.. och det blev jag! och nu ligger jag här.. jävla kropp som inte orkar med 2 dagars längre!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0