the people who want to stay in your life will always find a way

Usch dessa drömmar alltså.. vad är det för fel på drömmar och varför kan alltid drömmar få en att må dåligt över saker man inte mår dåligt av längre? och att man börjar älta saker om igen, fast det redan är glömt over and out!! Idag har jag bara gått och tänkt på hur annorlunda mitt liv kanske skulle vart om jag skulle gjort andra beslut.. hur skulle jag då ha det nu? Om jag inte bestämt mig för att åka till Norge förra sommaren skulle jag nog fortfarande bo hemma iallafall och jobba med vad vet jag.. vara kvar i bowlinghallen iallafall.. När jag bestämde mig för att åka till sälen var jag rädd för att allt skulle ändrats vilket det gjorde så jag bestämde mig för att åka hit igen.. snart kommer jag få ta ett till sånt beslut. men vad ska jag göra nu? jag vet inte varför jag åker runt häller, är det för att jag flyr från allt där hemma eller är det för att jag gillar att åka runt och göra nya saker.. hur som hällst så suger vädret idag och jag vet inte alls vad jag ska göra.. fan


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Livet kan kännas jobbigt ibland,man vet ej om man tar rätt beslut o så...men tänk vad du har varit med om o alla nya mäniskor du träffat,det skulle du inte vilja vara utan.Min önskan vore om du hitta något du vill plugga till här i E-tuna eller någon annan spännade stad.Jag tror att du skulle trivas som fisken i vattnet,men det måste komma från dig själv...Du får tänka att alla beslut du gör är rätt just då!Vi finns alltid för dig mitt lilla yrväder=).Fast det är svårt när du åker iväg och jobbigt när du mår dåligt o är långt iväg!!!Vi älskar dig!!!

2011-08-10 @ 21:20:00
Postat av: sanna

2011-08-11 @ 00:49:09
URL: http://sanneri.blogg.se/
Postat av: sanna

Tack, och jag älskar er!!

2011-08-11 @ 00:49:58
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0