tacomys med emsi

Min åttonde jag hemma.. Mitt rum är skinande rent, och nygjort, Toaletten är skinande ren, jag har städat i köket och lagat mat!! Ska bli så skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon! A som sagt så har jag ju städat massa idag, sen åt jag och emma en av våra legendariska taco luncher.. ok vi har ätit en tidigare! höhö.. Gott som fan, sen tog ja mig ner till staden och vandrade omkring där, vill göra allting förutom att vara hemma, men när jag gjort stan ett bra tag så var jag tvungen att bege mig hemmåt, nu sitter jag här Emma jobbar dom andra ska festa och jag? Jag ska bara vara hemma.. hurrrra =) älskar penicelin.. just nu är nog släkten hemma hos oss där hemma och har jätte mysigt.. missss you all!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0