i think i know whats on your mind

wohoo vet ni? idag är det fredag och det betyder att mamma och pappa kommer imogron!!! så vid den här tiden imorgon sitter vi förmodligtebn på jobbet och spisar pizza. Men det betyder också att fia åker på söndag.. så vid den här tiden om 2 dagar är jag själv här. Idag har jag och fia båda vart lediga hela dagen, vi gick en liten promenad, våran sista promenad här tillsmamans.. sen har jag inte haft såmycket tid med henne för hon har vart upptagen med annat! så jag har vart ute coh sprungit, ack och lov det var på tiden.. men fall de gixck bra vet jag inte fall jag kan säga.. men jag kan ju inte bara gå och vänta på att få träna.. det kan ju inte bli sämre iallafall.. och om det nu blir sämre så kan det ju bara bli bättre sen! nu måste jag kial ner till jobbet.. jpbbar till halv 4 inatt och börjar 11 imorgon och när jag slutar då ska jag MYYYSA MED MIN FAMILJ!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0