Dont stop believin'

Åhh inatt drömde jag tillbaka till sälen.. eller egentligen att alal vi som jobbade där kom tillbaka igen! och då insåg jag hur mycket jag saknar dom! känns så sjukt att ha levt ihop tillsammans med dom i 5 månader och nu inte ha träffat dom 3!! Ivilket fall som hällst så var jag så glad när jag vaknade.. ( host och trött ) men för det kändes verkligen som att jag hade träffat alla igen! och längtade tillbaka faktikst! Nu är det inte det att jag funderar på att åka tillbaka eller så, men ja de va bara kul.. Förövrigt i drömmen drömde jag också att något hände med min mobil så att det stod det att alla bilder har tagis bot och din mobil kommer att beslastas.. så kom de nån kärringjäcel och tog min mobil flr att jag tagit bort alla bilder? haha stört!

Nu sitter jag iallafall här i soffan och ska st rax börja jobba, igår jobbade jag själv på olebuda.. en andra resturangen vi har här, gick faktiskt ganska bra men jag vill inte vara där! jag hade 7 st matgäster och 4 till som bara var där och drack nånting så de va coool..









Kommentarer
Postat av: Bea :)

Saknar!! <3

Hade också en dröm för ett tagsen

där vi träffades allihopa!

Helt sjukt när man tänker tillbaka att vi

bodde 5 månader ihop....

2011-08-17 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0