beeing sick sucks!

Nu har hela dagen gott och jag mår fortfarande inte bra. Jag hoppas att jag får en mirakelsömn inatt som gör att jag blir frisk. Att vara sjuk och att ligga i sängen hela dagen gör en verkligen inte bra.. allt jag vill nu är att åka hem! Vill ha min mamma som pysslar om mig.. ingen gör det bättre än mamma! Nu sitter jag och föröker få i mig lite mat, soltorkad tomat och basilika-soppa om jag pressat i massa vitlök i.. För vitlök ska vara bra mot förkylningar right? Och så dricker jag citronvatten.. när jag inte har mamma hör som passar på mig får jag se till att göra det själv, för om det ä rnått osm hon alltid säger är det att jag måste äta och dricka mycket när jag är sjuk, då blir man frisk fortare, so i have to give that a try.. Även fast jag bara vill ligga i sängen och svettas och frysa.. frysa och svettas.. nej fy för det här, jag ska verkligen börja leva sundare så ja slipper bli sjuk mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0