Another day in paradise

Idag när jag vaknade upp hade jag fortfarande ruskigt ont i halsen, ni förstår inte hur ont det kan göra alltså!! Men med lite vatten och paracet försvann det så jag började tvätta som fan, mina sängkläder fårn ex antal dagasr svettning ( inte fräscht men ändå ) Massa kläder som var nersvettade ( inte frächt men sant ) och sånt sen hoppade jag in i duschen och kunde duscha bort ja ni fattar ju resten.. Så idag har jag helt enklet kännt mig bra, ialalfall bättre nästan bra! Så ja tänkte deala till Men jag pallrade mig ner mot läkarn orlolig över att jag inte skulelfå nå sjukintyg så ja skulel få betalt för de sista dagarna jag vart hemma, här i norge får man bara betalt dom 3 första sen måste man ha sjukintyg. För jag tänkte jag är frisk nu inget bevisar väll att jag vart sjuk. Väl där tar dom lite prover och skit.. och sen BANG jag fick penicelin utskrivet och frå inte börja jobba först på lördag! Och jag sa penicelin nu? jag är ju typ frisk nu men icke sa nicke, hade tydligen rätt hög infektion i kroppen eller nått och hon sa att jag måste haft jätte hög då ja väl var sjuk.. hur som hällst så sög ju de där lite grann, visst bra att jag fick penicelin och så men jag får inte jobba först på lördag.. hallå? jag ska alltså gå hemma 2 dagar till.. livet är inte rättvist ibland..


Frisk och glad tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0