vår or what??

Idag har det vart värsta vårvädret här i sälen!! kanske i hela sverige också? Men här har dte iallafall vart det.. Började dagen med att gå ut och gå i ca en timme vid halv 10.. Fortsatte sen med lite styrka (på tiden.. rätt så jävla otränad nu) åt lite frukost i solen på jobbet, inkulusieve fruksallad som kändes så jävla somrigt! Såg dessutom tussilagos när jag var ute och gick.. sen tog jag mitt pick och pack och drog till volvo emma och satt och solade i princip hela dagen. Jag satt i bikini överdel och trekvartsbyxor och det var varmt!! Och så såg jag fjärilar vilket jag blev helt lyrisk över.. ännu ett vårtecken liksom! Ne men sen på kvällen så grillade vi.. men när solen gick ner vid haöv 7-7 så blev dte himla kallt och vi gick in, och blev även väldigt döda efter en hel dag i solen.. och jag har även fått bikiniränder.. creds på det.. plus massor av fräknar, mindre creds på det! Imorogn är det jobb igen, liksaså hela helgen vilket känns tråkigt för det ska tydligen bli fint väder hela helgen!! det finns väll fler fian dagar antar jag.. men en sån här dag är ju rätt så underbar i allt det tråkiga just nu...

Föressten så kom det in en jävla gubbe/man till oss inatt, ingen av oss här i huset hade vart ute. men så stiger det in nån, eftersom vi sällan låser dörren och skriker efter nån jävla lasse som beställt en pizza kl 3 inatt.. När julia skrikit tillbaka och sagt att det inte finns nån jävla lasse här går han.. tror vi ska börja låsa dörren lite oftare kanske??

Min dator krånglar lite nu btw.. jag kom inte in på den alls igår och jag blev så jävla sur.. jag behövde även ladda min telefon men hittade ingen laddare, dessutom så är våran lampa trasig på vårat rum, och allt bara sög igår..


2 bilder på min dag.. fler kommer senare förmodligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0