todays

Livet här i sälen är ändå rätt chill nu, ledig rätt mycket och sånna dagar som denna klagar man inte! Sol hela dagen och jag har setat på cafet hela dagen och läst typ! det är det som är skönt när jag är borta, i typ såhär sälen eller Norge eller så.. Jag kan ta min bok gå ner till ett cafee och sitta och läsa eller bara kolla på folk, det skulle aldrig falla mig in att gå till enn cafe hemma i tuna själv och läsa!! its a big no no. Jag höll iallafall på att svettas ihäl ute idag, tog på mig skjorta för jag tänkte att det blåste lite ute så t shirt blir för kallt. Men när man satte sig i lä brände de på ganska bra! Efter det gick jag iallafall hem, köpte med mig hemlagad lasange från handlarn snodde lite sallad från jobbet sen var middagen fixad. det var fortfarnde sol ute så ja satte mig ute och åt. Sen var jag ute och gick en sväng och avslutade hos Volvo emma där vi hademåndagsmys precis som förra måndagen. det känns så bra att våren är här! Jag såg årets första humla idag med! för när våren är här åker jag hem snart, och som vilken hemlängtan jag har! men på ett sätt är jag lite rädd för att åka hem.. rädd för vad som finns där, och rädd över vad som kommer hända. man får väll ta det som det kommer liksom.. Jag är ledig imorgon med och hoppas på strålande sol!:)


Solar-mode och promenad-mode


Mat-mode



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0