sista veckan

Tjing tjong! Nu har jag gått in på min sista vecka här i sälen-land. Vet dock inte vilken dag jag får åka hem, men de blir nog nångång i helgen.. Ska bli så skönt att komma hem! Men vet dock inte riktigt hur jag ska ta mig hem än.. Men hem kommer man ju alltid. Och då är de hejdå sälen, hejdå fisklukt, hejdå ett numera trångt harrys med bara ett dansgolv, hejdå vidriga huset! ahh hejdå allt och hellllo my old life! Ja och som ni förstår så var jag på harrys igår och dom har stängt ner ett dansgolv, förmodlign för att det snbart är slut på säsongen, så då är det väldigt mycket folk på en väldigt liten yta. Kul var det ändå. När ja vaknade imosre sken solen in genom förnstret och jag tänkte hä rkan jag inte ligga, så ganska skapligt ändå för att vara min ediga dag och för att ha festat dan innan tog jag mig en promenad till ica för att införskffa mig solkräm( har typ bränt sönder bröstet) och en bok! Sen satte jag mig på mitrt vanliga cafe och a där satt jag typ hela dagen. när jag kom hem skulel ja lägga mig iute och vila var det tänkt men det var kallt för träden typ skuggade vår altan så ja la mig i sängen och sov! Vakndade typ nyss och tror de andra ska grilla så ja kanske slänger på nått på grilen jag med!! Jag säger det igen.. förmodligen min SISTA måndag här i sälen!! wiiiiiieeeee


Jag och en av galenskaperna i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0