paain

hejhej, vet ni vad? Idag när jag vaknade hade jag världens huvudvärk!! Alltså då menar jag verkligen världens! jag trodde typ jag skulle dö. Mitt huvud höll på att sprängas och jag mådde skit. Jag tog en tablett mend e gick inte över, och det gjorde så ont att jag knappt kunde kolla, prata eller ens sova. Hemst var det. jag lyckades somna och när jag vaknade vid 12 var huvudvärken borta som tur var. Nu ska jag strax ut och gå i det icke soliga vädret. Typiskt att just dom dagarna jag är ledig är de inte sol. Igår hade iv planerat att vi skulle sätt aoss ute i solen på lodgen och dricka lite. Det var ingen sol men lite moln, så vi tänkte vi går dit ändå.. Men då börjar det spöregna. Och vi blev sura! så vi åkte dit iallafall men satt inne oc drack.. Sen igår blev det utgång septer,ber spelade på harrys men jag kollade inte så mycket på henne, de va så sjukt mycket folk där och det var jobbigt! Min kära anna är tillbaka till mig och vi ska leka massor nu när hon är här!! Nu ska ja kila iväg och göra något utav dagen, Emma och de andra här sitter och dricker.. jag avstår!! det går bra nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0