Nobody said it was easy

Idag har inte vart den bästa dagen kan jag säga.. denhar kännts  rätt så tung om jag ska vara ärlig.. Men som tur är har jag vart på jobbet 10-22.30 så har haft annat att tänka på. Vi har faktiskt haft mycket att göra i princip hela dagen idag också. så de slapp vara så himla segt. Men ursäkta mig jag måste bara få uttrycka mig om en sak.. idag kom det in ett gäng på 17 pers.. som inte hade bokat!! Hur tröga är man inte då då? alltså helt seriöst går man på resturang och är många så vet man väll med sig att man borde boka bord, endel resturanger har ju så att dom måste ha in en matbeställnong innan på stora sällskap, och om dom är stor över10 att dom bara har ett visst antal rätter att välja mellan. men eftersom vi är så jävla bra fixade vi det ändå.. men vi hade ju liksom redan bokat för runt 20 andra gäster.. men som sagt vi är så grymma så de va nemas problemas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0