långt jobbb

hallelåjaaah!! nu ligger jag i sänegn efter en såkallad mördardag! Började 10, hade ändå mycket lunch för att vara på den här tiden av året, och för att vara 2 i servisen.. full uteservering och en 5-7 bord inne. Stress stress stresss. Sen nu på kvällen hade vi en abonering, Anja Persson var hos oss och åt, och massa andra skidåkare som jag inte vet vilka de är men tydligen os medaljörer eller vm, eller em a skitsamma bra skidåkare iallafall. Så jag jobbade ända till halv 1 nu på natten. Så ett 14,5 pass är inte dåligt med min förjävliga träningsverk som jag har!! Fick ju förmig att träna igår, körde utfallssteg och grejjer och det ångrar jag idag kan jag lova. Har vart så jävla jobbigt hela dagen. För träningsverken har liksom inte blivit bättre ju mer jag rör på mig utan jag har ont ständigt och går som om jag var gravid enligt en tjej på jobbet. Jaja det jag ville få sagt iallafall var att jag träffat anja persson, plus några andra skidåkare, som jag tror var bra! Imorgon kommer förmodligen Ingmar Stenmark och äter, plus några andra veteraner. jag är inte så hajj på skidsport alltså..jag kan typ anja, gunde och hon som var så duktigt på skidskytte för några år sen.. Nu ska jag försöka sova för börjar jobba kl 11 imorgon igen.. ha en bra helg allesammmans.. peace out..







Yttligare bilder från igår..
bilder från Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0