lång dag x 2

Dagens jobbpass blev inte mycket kortare det.. 11-00.30. Veteranskidåkarna satt kvar längre än vad jag väntat.. Men annars på jobbet har de gått bra, lagom med folk.. lunch ute i solen och faktikst en ganska seg kväll.. De kom färre an vad vi väntat och dom åt buffe och det är rätt så lättskött! efter att all förätt/buffe/efterrrätt serveras stod vi typ bara och väntatde! Imorgon är det jobb igen sen ska vi ut och äta med jobbet på kvällen, trevligt! ska man kanske ge sig ut på harrys sen också? återstår att se! Vädret här är fortfarande fint och jag hoppas det håller i sig till jag åker hem igen! Hoppas ni harr dte fint därhemma!! idag böjade vi föresten på våran sista månad i tidsrapporten! och månaden är bara halv.. det börjar dra ihop sig :D PUSSSS


Lunch i solen


kan vara en av världens bästa desserter.. och då är den god med tanke på att jag är en riktigt chokladlover!!




Vi fick lite tråkigt så vi mmsa över lite bilder till Emma, som är i Stockholm över helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0