från säng-mode till party-mode

halli hallå, idag haf jag jobbat.. sen var jag så trött när jag slutade och gick hem och sov. jag fick sällskap av min kära vän noch vi låg nog och sov i ca 2 timmar. Men sen tog jag mig i kragen och bytte om, det är ju sista personaltisdagen på harrys och den får man bara inte missa!! så är det bara...

Kvällen igår var väldigt trevlig. dagen var sjuk, men kvällen var bra. Vi var och åt middag på jobbet, där fanns även galenskaparna ni vet? farbror frejj gubben som jag talade om. dom va där och dom var riktiga party höjjare kan jag säga! fatta att ha dom med på fest varje gång, då skulle alla ha kul, jämt!! Jag har lite filmer från när dom sjunger men de kan ja läga upp senare, för  ni ska ja iväg och festa loss på min sista personalsöndag i sälen!! PUSSS





På samma plats men olika tidpunkter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0