600 inlägg

När jag loggade in på blogg.se idag såg jag att jag har skrivit exakt 600 blogginlägg.. 601 med det här då, och jag har haft bloggen i lite mer än 1 år.. så alltså har jag legat i väldigt bra måste jag säga.. Creds till den som läst alla dom 600 inläggen!! Det lär ju inte vara nån annan än min systser som har det! haha. Idag så började jag inte först 12 så jag tänkte antingen ge mig ut och gå eller sitta och sola tills jag började.. problemet var att det typ blåste storm ute så de blev knappt nått av de. Men jag lyckades gå ner till gallerian, höll på att blåsa bort men jag klarade det, sen lyckades jag hitta en plats i solen (när den väl var framme) som låg nodorlunda i lä.. Så där satt jag ett tag iallafall, tills det blev kallt då gick jag in! Men sen har jag jobbat iallafall och naj de va lugtn som fan ett tag men sen kom den där störda familjen som jag berättade om igår in idag igen, OBOKADE!! men idag var dom bara 14 pers.. Men vi hade lite annat bokat också så vihade lite att göra.. Slutade runt 23, och då efter jobbet åt jag en halv toast skagen, inte så intressant information kanske en del av er tänker, men jag har typ aldirg ätit skaldjur för jag är rädd att vara allergisk mot det. (min pappa är det, och jag är i princip allergisk mot allt annat han är dte mot) Men idag testade jag så jag får se hur jag klarar mig i natt. Annar är de fritt fram för mig och havets godheter! jaja nog om det, nu ska jag försöka sova. Imorgon är jag ledig och hoppas på så jävla fint väder! behöver soooool!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0