utropstecken

ett inlägg verkade lite känsligt så jag tog bort det. Och tänkte iställlet öppna mig lite mer än vad jag gjort tidigare! många tog åt sig av vad jag skrev, så jag måste klarlägga att jag inte är sur på NÅGON. Ingen alls jag syftar inte på någar speciella i inlägget och inte häller på något speciellt. Jag skrev det jag kände just då vilket är att många av mina kompisar råkar åka iväg den helgen jag fyller vilket känns tråkigt, jag har insett att jag sen jag åkte, och kom hem inte är en i gänget längre, lika mycket mitt fel. Jag åkte bort en sommar och jag höll inte kontakten jag har inte hört av mig när jag kommit hem. Och ja jag har inte hört av mig i sommar men det är inte många som har hört av sig till mig hälller, jag har känt att folk inte brytt sig medans dom här hemma kännt att jag inte brytt mig?

Jag måste bara säga att jag är så jävla sentimental just nu, ett känslovrak!! mitt humör går, likasom i geirnager upp och ner hela tiden, men i detta fall inte av vädret. jag kan inte säga vad det är, jag känner mig inte som jag just nu. Men vem jag är vet jag inte, någon som går och låtsas att allting är bra nu och att livet leker vidare. Livet leker vidare ibland, men ibland vill jag bara gräva ner mig i jorden och förvinna ett tag. som ni kanske märker är jag ett känslovrak och jag vet inte själv vad jag vill. Jag hoppas att det har att göra med min uttråkighet att göra. Jag mår dåligt av att inte göra något på dagarna och det får mig att må dåligt över andra, oviktiga saker. det jag vill komma till är att när man mår dåligt låter man hela sin värld gå under om man får någon motgång, det behöver inte ens vara en motgång utan bara får något som man inte väntat sig... förstår ni? Jag tar saker mycket hårdare än vad jag skulle gjort i vanligt fall.

Det här är inte menat som en ursäkt på det jag skrev. jag vill bara förtydliga mig att jag är inte sur på någon, något eller några! missuppfattningar förekommer ständigt men jag vill bara besriva hur jag sett på det den här sommaren.. Många av mina vänner har inte hört av sig, har inte frågat hur jag har det eller ens hur jag mår.. vilket jag har tolkat som att folk inte brytt sig. Det är ju ändå jag som åkt iväg till ett annat ställe, så jag tyckte att endel kanske kunde höra av sig till mig och frågade hur jag hade det och inte jag som ska höra av mig till någon och säga hur jag har det. Men somsagt man ser på saker olika... Och för att förtydliga det igen jag är inte sur på dom som känner med sig att dom kanske inte hörde av sig bara glad i dom som hörde av sig!

Blev ett väldigt långt inlägg dethära om ni orkat läsa er igenom det så hoppas jag att ni förstår att jag har inte menat att pekat ut någon eller något!! JAG ÄR INTE SUR PÅ NÅGON, saker och ting är inte som förut bara.. thats it

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0