utgång

Nu har vi gått en HEEEL dag på stan våra fötter dödade oss, ändå hittade jag inte så mycket(!!!) Men det jag har på mig idag hittade jag och ni kanske kan få se en bild imorogn på det. Jag och emma har kämpat mycket med hennes internet nu, det vill inte sammarbeta med osss... Men snart ska vi dra ut iallafall och det är ju nice! Vi försökte skype med johanna men hennes data fucka, men jag vill bara säga att JOHANNA VI SAKNAR DIG OCH ÖNSKAR ATT DU VAR MED OSSS NU!!!
sen vill jag säga till syrran att jag hoppas du hittade nått i min garderob, och att du får kul ute :)
vi just nu, mer bilder kommer imorgon! Ha en trevlig kvällll!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Saknar mer med, brudar!!! SES SNART (på skype iaf)! PUSS PÅ ER!!

2010-09-18 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0