sötisen

Att köra gick bra, nu känner jag mig ganska säker och kan köra själv! det är väll bra nu när man har körkort och allt?? Hur kul som hällst att träffa Pine! saknat den jentan alot.. Och så har jag träffat världen sötaste unge idag också, hämtade han fårn dagis! min gulllllis. Var även och kollade på innebandyträningen idag, tänkte börja träna nästa vecka och se hur det känns.. men det kommer nog känner bra, just nu känns det lite sådär eftersom jag inte kunnat tänkt innebandy någontin denna sommar så ja måste bara komma in i det. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hem till syrran och ha filmmys på kvälllen iallafalll...




Han är ju bara för söt, min bebbe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0